Buletin utama 18sx

Assalamualaikum,


                      
                   Setiap hari,asal lepas solat maghrib jer,aku akan baca yassin,kemudian solat hajat,kemudian ajar adik-adik aku baca quran.sejuk perut ibu aku mengandungkan aku.silalah datang minang aku kalau teringin nak isteri yang solehah yea..kahkahkah.ini aku tipu jer.aku cuma nak cakap bahawa selepas maghrib jer aku akan turun lepak dekat ruang tamu nak tengok tv.sebab nak tengok berita pukul 8..nak hapdet otak dengan isu semasa,supaya tak jadi macam 'katak bawah tempurung' atau macam 'lauk bawah tudung salji'.-_-



                    Tapi what the hell,aku tengok 30 minit dari berita tu penuh dengan isu politik je.Tak kan berita tv3 pun kerajaan ada 'share' kot..dan isu politik dia pulak serius horny funny,macam lawak kak limah dah aku tengok.yang terbaru pasal video sex datuk T.haha.berita sekarang harus di'rate' kepada 18sx bukan lagi umum.=D..bila politik 30 minit,sukan 10 minit,iklan 5 minit,jadi isu semasa yang penting cuma 15-20 minit jer.this is shit.holycow.

'same shit,different asshole'

                     Haritu aku ada chat dengan kawan aku pasal politik malaysia..Memandangkan kami berdua anti-politik malaysia jadi kami bercadang untuk menubuhkan parti politik baru..dengan penubuhan parti ini kami berdua yakin yang kalian-kalian diluar sana pasti akan mengundi kami.Parti yang kami maksudkan ini adalah ehem ehem,PARTI HARI JADI..kawan aku memang terbaik wokk.haha.Penaung parti ni adalah Izat Bin Zainal Abidin.=D..Okay fine,dah merepek-repek larh pulak.

                     Aku dah muak tengok berita tv3,dah lar pembaca berita dia tak sekacak macam Nazim Othman.haha.Aku ingat aku sorang jer yang dah bosan dengan berita tv3,tapi tadi masa tengah bukak fesbuk,aku jumpa  group ni.."Boikot TV3" .Apa tunggu lagi,kita bako,kita bako jer stesyen tv ni.senang citer.haha.Ini antara komen-komen orang kat group tu.







                  Dan apa pula pendapat korg tentang berita tv3 sekarang??bagi aku,aku lebih rela layan astro ceria berbanding tengok berita yang macam gampang ni.haha.till next.salam =)

9 comments:

melle amir said...

parti hari jadi, haha comel gila dowh

Syuk Ry said...

melodi citer psal artis.. berite amek politik.. huhu..

kina_razali said...

melle=comel kan??haha.

syukry=hoho.berita should focus more on isu semasa bukan politik kot.=)

Along Usop said...

cam best jer buat parti hari jadi.. heheh...

manifesto nak sumbat ape ek?.. =p

kina_razali said...

along usop=apa barang main manifesto.haha.

Khuzrin Kamarudin said...

tengok TV9... adik di9.. nice...

SheNn said...

Media sekarang tak BEST dah ! Politi sokmo ! Skandal sokmo ! Huhu

kina_razali said...

khuzrin=adik di9??saya memang kanak-kanak pun.haha

shenn=tau tak pe.bosan kan.=)

izaFiza said...

malas dh tengok berita kt tv..baik baca surat khabar..pilih berita yg suka baca jer..=)