NO ,YES ada beza ke?

Assalamualaikum.


                     

                      Kali ni topik ringan-ringan sahaja."NO,YES,ada beza ke??"Okay,NO sebenarnya adalah short form untuk Nazim Othman.YES pulak tak ada apa,aku saja jer letak sebagai penyedap rasa.=_=.haha.
Well,kalau sebelum nie aku selalu tulis pasal Jensen Ackles yang berlakon Supernatural tue jer,jadi apa salahnya aku beralih tulis pasal NO kan?Aku sangat-sangat minat dia sejak dia berlakan dalam Awan Dania.Masa berlakon cerita ni dia bawak watak  "Ehsan".since tu lar aku suka gila tengok dia berlakon.sebab dia macho kot.eh tak,sebab dia cute kot,eh sbb dia baik mungkin.yea BAIK,sebab tu aku minat tengok dia.well,"baik" is just a word.Terlalu umum.but hey,aku tetap suka dia.=D.

                     Mesti bila aku cakap pasal NO,tak semua yang kenal kan.cuba kalau aku sebut Shahz Jaszle.mesti jer ramai kenal SJ nie.tak adil doe,sangat tak adil.haha.ter'emo' lebih.Frankly speaking lar kan,aku lebih suka tengok NO berlakon sebab penghayatan dia superb okay.Masa NO berlakon dalam Sapu Tangan Merah.alahai,hati aku terus lebur,selebur,leburnya..haha.sebab NO sangat sweet kotdalam drama ni..Dan sejak dia berlakon awan dania, masa tu tahun 2009 kot,aku terus add NO dekat fesbuk.masa tu kawan dia ada seribu lebih jer baru.tapi sekarang,aku rasa korang dah tak boleh nak add kot,sebab dah full.4000++.Jadi,aku cuma nak cakap yang Mr.NO ku dah bertambah terkenal yea.hooyeah, hooyeah .=D. lepas dia berlakon awan dania kot,tak silap aku baru dia buat Nazim Othman FC .ehem ehem.yang nie aku semangat nak cerita ni,masa dia baru buat group ni,dia yang 'invite aku join group dia.sangat2 terharu  okay.haha. walaupun,aku tahu dia hantar 'group invitation' nie kat semua kawan dlm fb,tapi aku tetap terharu.sebab orang yg baru add NO mana dapat "this special invitation".hehe.sebab masa aku join dulu ,group dia baru ada seribu lebih jer yang like tapi sekarang dah ada 31440 orang yang loike okay.Tapi aku sangat sedih sebab aku tak sempat nak print screen 'invitation' dari NO dulu.yelarh,sebab dulu mana aku aktif blog kan.kalau tak mesti aku dah boleh berlagak dengan korang.HAHA
                  

             Kalau ada antara kamu-kamu yang tak kenal siapa itu NO,(apa ketinggalan sangat nie =D)boleh lar tengok dia kat slot akasia "Begitukah Cinta" dari isnin hingga khamis.cerita ni ditayangkan time maghrib, jadi pandai-pandai lar cari masa nak solat okay =).Dia jadi hero dalam cerita nie.walaupun NO tak pernah jadi hero dalam cerita lain tapi dia tetap "hero' di hatiku ini.ceyh.haha.well,cerita ni tak begitu cliche macam drama Melayu lain.mungkin yang agak menyamakan cerita ni dengan drama melayu yang lain adalah sikap double standard mak nazril..tapi overall ,cerita ni adalah lakonan NO yang paling berkesan.Tapi yang paling aku perasaan,kebanyakkan cerita yg nazim berlakon mesti bawah arahan Rosyam Nor,mesti sebab NO ni sangat berbakat kan kan kan??.hha.yelarh kot.btw,nazim ada blog.click sini. NO.tapi aku rasa dia dah tak aktif kot berblogging dengan betweet.sebab dah berzaman tak diupdate.


          Aku bukan suka dia sebab dia handsome,tough atau pandai berlakon jer,tapi sebab dia tak sombong dan baik.Baik terlalu am sangat kan.Macam ni lar lebih kurang,kalau setiap kali aku online mesti aku akan singgah NO punya profile.sebab??ermmm,sebab aku memang suka main singgah2 nie.haha.dan bila dah singah tu mesti lar aku akan baca  latest status dia.dan masa dulu,time awal2 aku minat dia,dia ada post status mcm nie lar lebih kurang kat fb "salam..dah solat ke semua??hehe..fikir sendiri lar ye" ni aku pendekkan jer,sebab aku tak ingat sangat ,tapi lebih kurang macam nie lar.time tu,perghh bertambah minat kot,sebab dia jaga solat okay.Dan aku pernah baca dekat satu forum pasal NO,yang ada orang nampak dia kat surau Sunway Pyramid,baru lepas solat.aisyhh.baiknya dia.haha..Sejak kebelakangan ni soalan kat formspring aku semua bincang  pasal NO kot.=D.okay2,sampai sini dulu lar.Hari Khamis ni,aku ada test JPJ,doakan aku lulus dengan sekali cuba jer yea.well,before that,can someone tell me,why Shahz Jaszle  is so famous??kenapa tak NO haaa??bengang ni.haha.till then,salam everyone.=)


p/s: semoga semua penduduk islam dekat Jepun dan kawasan sekitar,sentiasa dalam lindungan-Nya.dan mudah-mudahan segala malapetaka ni segara berakhir.Amin.

10 comments:

WanFadhilah said...

hensem. hahaha.. i like!

Anonymous said...

xpenah pun tgk die ni seblum ni.tp mcm mat jambu jer.haha.jgn marah

padlie said...

Adeh, apsal saya x kenal dia..
ni la paedah duk layan NatGeo ngan Sport channel je..

Entry terbaru padlie: Supermoon: Yang patut kita tahu

kina_razali said...

wanfadhilah=i loikee too.haha

anon=apa pulak mat jambu nie.haha.tak lar.dia macho kot.=D

padlie=rugi lar xkenal.thanks visit yeah =).

syira said...

penah skali tgk die nie kat tiptop2 tue.haha.boleh lar tahan..SJ femes sbb lgi ensem kot.hehe

lady dayana. said...

cehhhhh ade nama manja tuu. NO :) sy pun sukaa tgk dia kt begitukah cinta. dorang sweet gilaaaa :P

me n him said...

hey, im following you.. :)

kina_razali said...

syira=SJ ensem ke??mcm biase je.hehe.

lady dayana=comel kan.tp lakonan ainul mcm kaku sikit.ceyh,sedap ati sy jer ckp mcm ni.hehe

me n him =thanks yea =)

khairul said...

lame jgk laa kan kau dah minat die??aku lagi ensem kot.hahaha.guwau jer :D

Athirah Zain said...

sy pn suka tgk dy berlakon,,,macho!!!haha