Apa salahnya beralih dari harcore kepada syahdu.

                   Akibat kebosanan yang melampau dari pagi sampai malam,aku pun pergilah godek-godek dekat youtube.YOUTUBE okay,bukan redtube.=D.selepas melayan beberapa lagu hardcore dan metal bagai ,aku pun beralih lar pula ke lagu yang syahdu sedikit.SYAHDU.syahdu?ceyh,xboleh blar betul ayat begini.haha. padahal lagu nie dah berzaman kot,tapi aku baru nak dengar,nie semua salah radio sebab jarang mainkan lagu ni.errr ke selalu?whatever larh.yang pasti , minggu ni sebenarnya aku sangattt lar malas nak hapdet blog.grr..aku sekarang busy gila kotttt.busy tidur =_=.kahkahkah..again enjoy this syahdu song bebeh.

 AZFAR-Akan Ku Jumpa




Ku mengatur langkahku
Jalan tanpa bayang-bayangmu
Langit dan bumi setia menemaniku
Matahari menyinar tak pernah berpihak padaku

Ku kepanasan tanpa perlindunganmu
Hari berganti hari aku masih teguh menanti
Hadir dirimu dalam hidupku ini
Rasa kecewa ada bilakah kita nak berlari

Namun yakin ku takkan ku temui
Ku takkan pernah cuba berhenti
Wajahku mencari cinta
Yang ku tahu hanya tuk diriku

Kan ku terus cari sampai hujung dunia
Kerna ku tahu akan ku jumpa diri mu
Dan ku kan terus menempuh mimpi-mimpiku selalu
Ku lihat semua gembira

Bila mengenali erti cinta
Senyuman ku beri hanya duka
Bila ingin teman tuk berbicara
Cinta datang sembunyi

Andai ku kabur mencari
Hadirlah dalam hidupku ini
Cinta datang engkau pergi
Bila langkah ku cuba
Untuk mengejar dirimu




2 comments:

af3b_p!LaH said...

syahdu shiaa lagu ni.
ahaha!XD

kina_razali said...

yeah,syahdu mahdu gila larh.haha.=D