One Step Closer

Assalamualaikum,
Post kali nie,adalah sedikit emotional,biasalah perempuan.=D


         Tadi aku ada bukak facebook dan seperti biasa on page jer mesti kat Home dulu and yeah pasti banyak status2 gedik kat situ.Tapi bukan itu yang aku nak cakap,aku nak cakap pasal classmate aku dulu ,Azzan Mohd..Dia ni Ketua Pelajar kitorang dulu.Dia ada post status dekat group Team46.Jangan tanya aku kenapa itu nama groupnya,sebab aku pun xthu larh.Group nie khas utk kelas kitorang kot.eerrr,yelarh kot.

      " assalam...sy admin 46 (azzan) akn berlepas ke filipina utk melanjutkan pelajaran...harap dosa sy pd kalian        diampunkan...doakan sy selamat sejahtera pegi n blk...dilindungi n dirahmati...dipermudahkan segala urusan...ditenangkan fikiran..dimurahkan rezeki...insyaallah allah akn balikan doa kembali kpd kalian..insyALLAH...tolong tengok2 kan kekasih sy ek" 

 

            Nie lar status yang dia post.,Aku rasa macam sebak lar jugak bila baca.Yelar,kawan nak pergi belajar jauh2 kan,mestilah rasa mcm feeling2 sket.haha.taniah lar utk dia sebab cita2 yg dia idamkan selama nie hampir tercapai.Apa cita2 dia?Dia nak jadi pilot,so tujuan dia pergi filipina tu adalah utk further study tentang asas2 pilot dulu kot.Tapi aku rasa macam hebat jugaklar dia,sebab boleh fly oversea awal,result spm pun belum dapat lagi.Azzan-The-Pilot-Wannabe.Again taniah for such a great achievement yeah.=)

 

              Bila azzan post status macam nie,aku terus terfikir tentang future,yeah tentang cita2 aku nak jadik apa. For sure,bidang medik awal2 lagi aku dah tolak sebab bio aku dah drop time form4 lagi.Sorry lar,waa sangat tak minat dgn subjek nie.Kebanyakkan course yang aku dah pilih sekarang nie menjurus kepada chemical engineering.Dan aku harap sangat result spm yg keluar bulan 3 ni,dapat mengembirakan hati aku serta ofcoz lar my parents.dandandan,aku nak sangat further study kat london or france utk bidang nie.dari sekolah rendah lagi aku harap sangat agar one day aku dpt smbung kat negara2 sejuk ni woo.harap2 dapatlah. Doakan,agar cita-cita aku ni tercapai yea.Insyaallah.

 

amira,kikin,nini,syira,yana,alina,epy,muse,rose,ila,sern,timah,qeeda,ijani,syida,
ajey,ajan,muiz,adib,amal,zakwanz,ijat,zakwanj,azzan,zudin,apiz,arip,ipan,bobby,augree,fazri,afiq.

Rindu,miss,rindu,miss,rindu,miss,rindu,miss,rindu,miss,rindu,miss,rindu,miss,rindu,miss,

Kalian semua 

 

             

15 comments:

xperia;) said...

azzan tu dpt pegi filipina utk jd pilot under ape? flying academy mne?

Anonymous said...

aahhh,mesti bdk2 pandai ni sbb kp dlm kelas yg sme.ppffftt.hahahaha.

syafawana said...

jurutra kimia?insyaallah satu hari nanti,trcpai jgk. :).msti kalian kels dpn2 ni.hehe

syafiqa hayra said...

haihh, kenapa nama fazri kale mcm nama bdk pompuan ? hahahahhaha , lawak la bengong !

kina_razali said...

xperia=err,sorry xthu pulakmsbb xsempat nk jumpe dia =)

anon=haha.mana ada biasa je kot.=D

syafawana=thanks yeah =)

epy=haha,aku xperasan pulak colour da lain.

syafiqa hayra said...

special tu fazri . hahahaha , weh , lawa pulak aku tgk kau nye blog ada sign . aku nk buat jugak lahh

kina_razali said...

Fazri sentiasa special kat hati aku.Haha.sign?alar kau nak sign aku ke?waah terharunya aku.haha

Raji berkata said...

woahhh bestnya dia..
xkeluar lagi result dh ada rezeki :)
inshaAllah all the best for all of u~

kina_razali said...

tu lar pasal,best kot kalau dpt peluang mcm tue =D..
thanks yea .

ina said...

amin... wish u all the besh!

zati embong said...

chemical engrg?bagus tu kina,sis pn dlm bidang engrg,tp civil la.hihi.

nway,goOd luck dear.

Seri said...

hebat

little cart00n said...

all the best sista! :)

{ finieViolet} said...

singgah sini..

semoga apa yg di impikan jadi kenyataan ye dikk..

akk da follow..

kina_razali said...

thanks yeah everyone =D