Kau gila

Assalamualaikum,



                       Beberapa hari lepas aku ada post pasal lesbian and bitch kan.Kali nie aku nak cakap pasal syaiton jahanam..tapi syaitan nie versi baru sikit,tiada tanduk mahupun ekor..aku pun xfaham kenapa lately nie aku selalu dapat message dan chat serta comment yg berunsur seks..shit,korang ingat aku maria ozawa apa.
hari tu,dalam pukul 2am lar  kot,aku on fesbuk ,tiba2 kuar pop-chat.ada budak laki ni,he's 16,dia tanya nak cybersex ngan dia tak.what the hell,dah lar baru 16thn dah lucah semacam.pastu siap boleh merayu 'plizzz2' lagi..arghh geram betul aku ngan manusia macam ni..


                      And tadi aku bukak tagged.erm,aku tak aktif pun benda alah ni,tapi saja buat utk memenuhi masa lapang..kahkahkah..serious terkejut sebab aku tengok ada 128 friend request dan beberapa msg.
ceyh.terperasan hot sekejap.haha.aku bukak lar msg tue satu persatu.kebanyakan msg adalah seperti 'hai' , 'boleh kenal' , 'umur berapa' , 'ada ym x' , 'nak kapel boleh'(gila aku kenal kau pun x) dan seangkatan dengannya..geli geleman aku baca doe..aku bertambah geli bila baca nie.









              sila mutah darah sekarng.geli bukan??syaiton mana entah sesat boleh hantar aku message2 gila ni. apa itu ringan2 ,notty2 dan manjew2 ? warna kena merah sebab kaler febret syaiton.kahkahkah..macam larh aku heran sangat duit poket 50 ingit tue.duit haram,duit haram,DUIT HARAM,xberkat hidup aku nanti. bloodyhell punya jantan..adik angkat?aku nie manusia lar,mana boleh ber'abang'kan syaiton gilaaaa..kalau jadi kat korang kan (girls only), korang buat apa?

10 comments:

gadis bunga said...

kalau aku, aku ajak dia jumpa pastu pijak muka dia. sampai dia notty mintak tlg. haaa. amek kau.

Anonymous said...

bapak bangang punya jantan..
kalau aku,aku smack down jer.hehe
tu pun kalau jmpe lar.

syamil said...

kalau aku,
aku rogol die balik.haha

kina_razali said...

syiraJane=tolong buatkan utk aku boleh?haha

anon=haha,hebat lar kau,mesti tgk wrestling nie.=D

syamil=kau GAY.haha

Anonymous said...

majew,notty.HHA
sumpah geli siall..
kau xnak ke ada abg?haha

najim said...

maria ozawa??haha
xbole bla gile..
btw,blog kau ni boleh tahan gak.

Sca Ndx said...

wtf? aishh. geli. haha. pehh mesti dia gemuk dan desprate.haha

kina_razali said...

anon=demn!haha,taknak lar aku ada abg cam siott nie.

najim=haha,thanks! =D


sca ndx=memang geli gila kot.haha.

Anonymous said...

ignore jer laki camni
anggap meseg tu xwujud
n cpat2 dilit memori dlm otak
psal mende tuh ^_^

manusia akhir zaman nie
mmg menakutkn...
tkot nk idop skang nie
semoga kita umat islam yg lain x mcm tu

kina_razali said...

anon=thanks utk nasihat tue,and yeah i do ingnore it.=D