Happy New Year.

Assalamualaikum.

             

               
      
              Selamat menyambut tahun baru aku ucapkan kpd korang,awak,anda,kamu,kau dan kalian semua. =D .Dan selamat kembali ke'sekolah' kepada adik2 yg masih bersekolah,ceyhceyh dah mcm kakak pulak aku nie. mentang2 aku dah abis sekolah bolehlar nak mendabik dada.wuahaha..i already set a few resolution for this 2011.tak payah lar korang tahu ape kejadahnya hajat aku thn ni,tapi yg pasti aku harapkan sesuatu yg lebih bermakna dan bermanfaat.InsyaAllah.

                 Sebelum tue,aku ada satu wish ,a really big wish untuk dibuat..aku doa dan berharap sangat2 agar orang yg menghantar pesanan (sms) tahun baru mahupun bukan tahun baru ,aku harap agar korang hantar sms yg boleh aku fahami dgn mudah dan mengambil masa yg sekejap utk aku baca.sebabnya tadi aku terima beberapa sms yg really mengambil masa utk aku faham.sms nya lebih kurang mcm nie lar, aku dah ubah sikit supaya orang yg hantar tue xterasa.=)

          "HyE,tenGh bWaT aPeW tuE, :), dArMi  cUmE naCK wIsh Epy nEw yEaR.aLL the BesH in lYfE eIrWW".lebih kurang macam nie lar sms yg dihantar nie tak termasuk corak2 bunga api bagai.haha.and aku amik masa selama 5 minit hanya untuk tulis perkataan warna nie..nama orang yg hantar tu bukan darmi yeah. darmi tue nama bibik aku larh.HAHA.dan bibik aku pun xpenah hantar msg kat aku mcm nie.=D



                Dan aku jugak yakin bahwa malam nie merupakan malam orang membuat anak.ehhhh,aku tersilap cakap ke apa nie?haha.TIDAK aku tak lucah,but this is the fact yg setiap tahun berlaku.tak baca surat khabar apa korang?btq,itu bukan lar cara aku sambut tahun baru okay.aku sambut dgn cara menghadap tv dan count down dalam hati,buat apa nak count down kuat2,suara aku nie dah lar mahal bhai.boring kan?tapi ada aku kisah.tahun baru jer pun.DaT'S oLL fOr tUdeI..penyakit sawan dah datang balik dah. HAHA.bye!

4 comments:

amin said...

Happy ney year too.
sperm ngan ovum tu hot.haha

Anonymous said...

happy new year jugak..
semoga 2011 ni,
membawa lebih makna
in ur life.keep on writting girl.hehe

Anonymous said...

cAmAt tawUn BawU jgk.HAHA
aku pun benci kalau cam gini lar gamaknya.haha

kina_razali said...

amin=selamat tahun baru jgk.=)

anon1=thanks yeah.=)

anon2=gedik arh kau.haha