Blurrrrrrr




                Err,emm,grrrr..ehh,apa la aku merepekk nie,mesti angkara dah lama tak updat blog larr nie..This will be a short post only..wth,sebenarnya ade banyak benda aku nak gossiip with u olsss..perghh,dah macam cikaro lar pulak bila tulis uolss semua nie.HAHA..

               Aku nak update banyak2 tapi sekarang nie aku tengah sakit kot dengan demamnya, batuknya, serta selsemanya and kahaknya.okay,jijik kan =D .aku tak suka keadaan macam ni,capekk sieyh..ada ke orang suka sakit?grrr

               Cerita terbaru waaa,waaa sekarang dah dapat lesen L.itupun selepas menadah telinga dan menahan mata dengan mendegar bla blar blar blar dari orang cuba buat lawak tapi xjadi (ceramah).hell,aku tak suka dengar orang tu membebel itu dan ini,kalau bukan sebab waa nak kan sangat lesen L tue,dah lama waa bakar tempat luu bebel tue tahu x?.haha.next week,start training,then bolehlar kalau nak ajak drift. =,=

               Last sekali taniah buat Ana Rafali sebab menang AJL 25,aku tak tahu pun dia ni siapa sebenarnya .sorry lar,siapa suruh luu tak add waa kat fesbuk kan.HAHA.over pulak aku.kenapa yuna tak menang?why?
why?why?aku ingat dia menang tup tup orang lain yg menang daa.Hafiz pulak menang 2 anugerah..erhh,ini sangat pelik,dia punya show tak best pun..arhh,lantak lar,bukan aku yg masuk pun kan..


                                                                                                                                           Till next,bye!=D

4 comments:

syafiqa hayra said...

ana raffali org kampung aku weh , LEMBAH KERAMAT . bangga tak aku ? hahahaha , kenduri lah lembah keramat esok :P

Anonymous said...

patutnye aq yg menang ajl tadi kan??hehe..ana rafali pun tak add aku kat fb kowt.haha.sengal gler ko.

Heidi Shafiq said...

ramai yg x puas hati dgn keputusan semlm kan..

kina_razali said...

epy= xbangga pun.haha.

anon=yea,memang kau patut menang pun =D

heidi syafiq=yup,yg menang xbest langsung kot.