10 blog yang perlu diKUNJUNGI

              Hey semua..=D untuk kali ni aku just nak buat review tentang 10 blog yg pasti aku akan baca setiap kali ade 'new entry'..Kalau korang tengah boring boleh lar singgah baca.

1.Hanis Zalikha


      Aku rasa mesti ramai je yang dah kenal dengan hanis nie.terutama lelaki-lelaki miang and gediks sekalian. HAHA.kalau yg tak tahu siapa itu hamis jalikha silalah rajinkan diri untuk baca belog dia.=).blog dia more to personal blog,tapi dijamin tak boring sebab cara dia menulis sangat menarik oke!aku suka kot tengok hanis nie sebab dia lawa with brain..pfft,bukan semua perempuan lawa zaman sekarang nie pandai kan.

2.Khairul

      Ini lagi satu blog yang pasti aku akan singgah setiap kali bukak blog even kalau tak ada post baru pun,aku tetap akan melawat jugak..Bagi aku mamat nie misteri kot.misteri sebab dia tak penah nak letak gambar die. ade satu post tu,die letak gambar dia mata separuh jer.HAHA.at least bagi lar gambar yg dah crop banyak2 boleh jugak aku main puzzle.=).personally aku cakap,blog dia sangat menarik ,kadang2 ade jgk die perli perempuan.ehh bukan kadang2 tapi selalu derr,but for sure,setiap apa yg dia kata tu memang betul.silalah bukak blog dia,macam2 ada,and sometimes boleh buat kita realise tentang sesuatu perkara.

3.Ayeem

     Dalam banyak2 blog yang pernah aku singgah,blog dia paling lawa.sebab banyak animation kot daripada header sampai lar kepada entry2 dia.blog ni kadang2 boleh dikatakan separa lucah.HAHA.ayeem ni sendiri pun mengaku..tapi tak ada lar gambar fasha sanda bogel apa semua.haha.kalau yang tu,korang boleh bukak redtube.eh redtube tue ape benda eh??bullshit,korang jangan bajet baik pulak kat sini..perempuan memang baik,tapi yang lelaki tu kalau cakap tak tahu memang menipu.=D

4.zackzukhairi

     Yang keempat blog abang hensem..HAHA..toksah nak gatal2 lar sebab dia dah ade gf kot.yang nie aku baca sebab ada banyak gambar kartun2 yang dia lukis sendiri lepastu dia jadikan cerita.kira tak boring lar kalau korang baca sebab banyak gambar.blog dia ade jugak cakap pasal life dia belajar kat jepun.2 tahun lagi blog aku akan penuh dengan cerita pengalaman aku hidup dekat London pulak..kahkah.berangan jer dulu.

5.azimsuhaili

       Azim nie budak law,muka dia ada lar iras2 sam bunkface.tapi die sedaya upaya mengatakan tidak.haha.
blog die kebanyakan bukan tentang hidup dia tetapi rekaan dari imaginasi sendiri mungkin.blog nie pun separa lucah.haha.again takde gamba fasha bogel oke.haah.aku suka cara azim nie tulis sebab ayat dalam blog dia jarang aku dengar.korang sangat patut baca blog die sbb first org yg tulis nie hensem.haha.untuk perempuan mungkin,second sebab ayat die yg bombastik last sebab imaginasi die yg unik .=D

6.tukartiub

       Tukar tiub nie adalah blog politik.kira setiap apa yg kerajaan buat pasti blog nie akan tentang and aku pulak akan sokong.=).aku suka kot baca pasal politik,orang kata politik nie perkara sensitif.memang betul pun,sebab tu aku tak pernah cakap pasal hal2 yg berkaitan dgn politik.tapi satu benda yang aku pelik ialah kenapa dorg xkena tahan ISA ke ape ke,sebab ayat dorg agak kasar jugak kalau baca.tapi i loike.haha

7.ili

      Siapa entah ili nie aku pun tak tahu..aku jumpa dekat fesbuk.grr,perlu ke aku cerita semua nie.blog ili nie pun merupakan blog personal.kadang2 agak islamic jugak,and that's why aku suka..dia pun misteri jugak sama macam khairul sebab tak penah nak tunjuk gambar dia..

8.ajwin

       Kepada lelaki2 miang diluar sana korang boleh lar lawat blog ajwin ajeera nie,sebab dia pun lawa jugak. =D..blog dia sangat menarik walaupun blog peribadi..blog dia pun banyak tips2 ,cara nak pakai selendang lar itu lar ini lar dan banyak lagi.

9.oltroman

      Nama dia oltroman tapi dia bukan larh penyelamat dunia tetapi adalah seorang yang sangat lucah otaknya. HAHA.nie bukan kes separa lucah dah tapi full lucah.again takde gambar bogel fasha pun.ehh jap,kalau fasha bogel,still ade ke yg nak tengok??haha.blog die nie ade lar jugak sense2 of humour boleh untuk mengurangkan stress.=D.ke bertambah stress??erk,korang baca lar sendiri yea.

10.bloganakmatnor

     Manusia misteri,aku pun tak tahu nama dia apa,even jantina dia pun belum dikenal pasti.kadang2 dari cara dia tulis macam lelaki,kadan2 jugak bile baca post yang lain rasa macam perempuan pun ade.eh lelakiperempuan kau pempuan ke laki?haha.boleh tak kalau tanya macam nie.blog dia bagi aku sangat lawak kot,kira benda betul yg jadi kat diri dia tapi lawak.got it?last update dia,2 bulan lepas.grr,blog dah best tp jarang update.rugilar.


Aku rasa cukup larh 10 blog review nie.kalau korang boring boleh singgah dan baca blog mereka2 diatas nie yea, xrugi pun waa cakap luu.salam! =)sebelum tue,aku nak mintak maaf dekat fasha sandha sebab mengaitkan dia dlm blog aku. kahkahkah.bye.

10 comments:

arep_lockermonth said...

hi! saya dah follow kamo balik!thnx k!

bukan photographer said...

dari 1-10 cume 1,3,dgn 4 je biasa bkk..hehe

Anonymous said...

pernh bkk hamis punyer jer.haha
trimas sbb share blog key :D

kina_razali said...

arep=thanks dude =)

bukanphotographer=sebb 1,3 ngan 4 tue kan hott.hha

anon=anda nie mesti lelaki,sbb tue bukak hamis pnye jer.haha.yeah,welkum.

hana said...

bestbestbest. ;D
pena bace few of it jer.

Ayeem Jemain said...

wahhh blog aku tergolong dlm blog2 hebat lain. biar betol ko ni haha. anyway, thanks yo! ;D

kina_razali said...

hana=thanks yea =)

ayeem=welkum2 =D

hamzah ian said...

lucah. haha

kina_razali said...

kau memang lucah.haha

Dracula Romance said...

Sya suka semua blog ni :)

By ; http://ehbloger.blogspot.com/