TAG =)

           Another tag from syira.She is my classmate.Hurm,aku kenal dia dari sekolah rendah lagi.kan syira jane?=)


1.Apa benda penting dalam hidup korang?
-family ofcoz.

2.Benda terakhir korang beli guna duit sendiri?
-lomo MataIkan.

3.Dimana tempat korang nak melangsungkan perkahwinan korang dan tema perkahwinan korang nanti?
 -bila dah kawen nanti,baru aku tulis okay?=D

4.Adakah korang tengah becinta sekarang?
-nope

5.Berapa lama korang akan mencintai kekasih korang?
-kalau ada,biar larh sampai bila2.ceyh.

6.Di mana korang selalu jumpa kekasih korang?
 -dekat surau,jemaah sama2.haha(mana ade!)

7.Novel/buku/majalah terakhir korang beli?
 -novel dr Cecelia Ahern.

8.Apakah nama penuh korang?
-Nur Sakinah Binti Razali.

9.Antara mak dengan ayah korang mana korang lagi mesra?
-dengan my mom lar,dgn ayah pun rapat jgk..

10.Namakan orang yang betul2 nak jumpa dalam hidup?
-Rasulullah semestinya.=D
-Nazim othman
-Jensen Ackles
*saya memang tamak,sbb tue bagi 3.=)

11.Adakah korang basuh baju sendiri?
-mcm tak jer.haha

12.Di mana tempat yang korang betul2 nak pergi?
-nak gi turkey.

13.Pilih salah 1, peluk atau cium?
- pilih XOXO.boleh x?

14.Beritahu 3 perkara orang yang tag korang?
-syira jane,kwn saya.
-semput samapai nazak.HAHA
-kwn kaki ponteng saya.;D
 

15.5 benda yang korang sayang dalam hidup korang?
-handphone
-lappy
-camera
-mp3
-kasut

16.5 lagu korang suka dan selalu dengar?
-we'll be a dream
-your call
-when u say nothing at all
-unbreakable
-shadow of the day

17.Bila tarikh lahir korang dan korang sambut birthday kat mana tahun lepas?
-5 jan 1993.sambut dgn family dkat restaurant mana xingt.

18.5 orang blogger korang nak tag?
-auni
-keyla
-anak rani =D
-kikin
-epy

18.cerita sikit blogger pertama korang tag?
-aku ada sakit alzheimer.means aku dah lupa yea.

6 comments:

Anonymous said...

singah sini jap.(",) .saya suka blog ni.

kina_razali said...

thanks yea.=)

gadis bunga said...

haha, dahsyat gilaaa sempot sampai nazak. hahaha

kina_razali said...

tue lar pasal.ingt lagi time kita tipu ajan.hha

syafiqa hayra said...

alzheimer ye kinot . memang ko ni . skyzophonia pon ye gak .

kina_razali said...

skyzophonia tue,kau jer ada epy.