loser tahap2.=P

hohoi..=P..mcm xberadab jer.hha..

selalunya bila seseorang tu buat blog mesti diaorg nak followers banyak2 jer kan?konon hot lar tu.hha.padahal blog tu cikai jer,cerita pun ntah pape jer..tak termasuk blog aku lar ye.aku punya best.haha.angkat bakul sendiri...apa yg aku tgk memang mcm tu larh...ada lar aritu kan,adelar mamat nie tulis kat chatbox aku .berbunyi begini.sila hayati sebab sedih sangat ni.hha

mamatsiut=i already follow ur blog.follow me back!
aku=tanak jugak!

hha.pape ntah mamat tu..ade ke nk pakse2 org follow dia pnye blog.eeeeeiiiii.retarded+loser pnye org.it such an annoying larh..nampak sangat desperate nak followers.aku xpenah kisah pun sape follow aku ke tak.peduli ape kan.aku buat blog pun sebab suka2 jer..yg aku tahu lar kan bila kita follow blog sesorg tu mesti ade sebab nye.antaranya;1.sebab dia kawan kita 2.sebab dia punya blog best 3.sebab kita suka kat org tu walaupun blog dia xbest .aku rase begini larh.sbb mmg aku mcm tu pown..hha.yg lg satu aku benci org ckp mcm nie "aku dah buat blog baru follow lar eh".oh no!nie lagi satu manusia berperangai liar..nak jer aku ckp "tak malu ke nk suoh org follow2 ni".haha.

p/s:jadual kelas dah bertukar,tpi cikgu tetap same.=(.mathtwin pulak time nak balik.xnak kawan dah dgn makcik yg buat jadual.hha

No comments: